Пошуковий запит: (<.>A=Кондратова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Кондратова М. В. Мотивація як необхідна умова формування ціннісного ставлення до праці в майбутніх будівельників [Електронний ресурс] / М. В. Кондратова // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(2). - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_4(2)__25
|
2. |
Кондратова М. В. Формування ціннісного ставлення до праці майбутніх будівельників як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. В. Кондратова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 54. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_54_10 З’ясовано сутність ціннісного ставлення до праці у студентів коледжу будівництва та архітектури. Обґрунтовано педагогічні умови, розроблено критерії, показники, рівні та запропоновано модель ціннісного ставлення до праці майбутніх фахівці будівництва та архітектури. Визначено, що ціннісне ставлення до праці - це складний змістовно-синтетичний компонент особистості, що охоплює ставлення молоді до праці як однієї з найважливіших життєвих потреб, відчуття задоволеності працею і систему важливих моральних якостей, котрі визначають ставлення до трудової діяльності. Доведено, що ціннісне ставлення до праці детермінує професійну поведінку, забезпечує позитивну спрямованість діяльності, додає зміст професійним діям. Система цінностей в діяльності студента - майбутнього будівельника - набуває характеру центрального елементу у структурі професійного образу світу. Підтверджено, що трудове виховання у процесі формування ціннісного ставлення до праці - це процес цілеспрямованого й усвідомленого залучення студентської молоді до суспільних цінностей праці, котрі виховуються засобами конкретно продуктивних видів діяльності поступово зростаючої складності. Розроблено методику реалізації педагогічних умов формування ціннісного ставлення до праці у студентів коледжу будівництва та архітектури; впроваджено методичні рекомендації для викладачів та студентів закладів вищої освіти.
|
3. |
Кондратова М. Ціннісне ставлення до праці у майбутніх фахівців будівництва та архітектури як наукова категорія [Електронний ресурс] / М. Кондратова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2019. - Вип. 25. - С. 220-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2019_25_39
|
4. |
Кондратова М. В. Мотивація до праці майбутніх фахівців будівництва та архітектури у виховному процесі коледжу [Електронний ресурс] / М. В. Кондратова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 63. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_63_22
|
5. |
Кондратова М. В. Формування готовності до професійної самореалізації у майбутніх будівельників засобами інформаційно-комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / М. В. Кондратова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 15(1). - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_15(1)__38
|
6. |
Головня О. М. Концепція інтегрованого розвитку міст: європейський досвід та можливості його застосування в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Головня, М. В. Кондратова // Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2021. - № 3. - С. 178-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2021_3_14
|
7. |
Кондратова М. В. Сталий розвиток у політичному порядку денному: тенденції просування [Електронний ресурс] / М. В. Кондратова // Epistemological studies in philosophy, social and political sciences. - 2021. - Vol. 4, Iss. 2. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epstphsps_2021_4_2_9
|